حجت‌الاسلام هاشمی گفت: به منظور آگاهی نوجوانان و جوانان با دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی، جهاد تبیین در مدارس و دانشگاه ها انجام شود.

حجت‌الاسلام محمود هاشمی، امام جمعه موقت بافق جهاد تبیین را یکی از مسئولیت های مهم مسئولین دانست و گفت: به منظور آگاهی نوجوانان و جوانان با دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی، جهاد تبیین در مدارس و دانشگاه ها انجام شود.

او افزود: جوانان ما تشنه معارف هستند و آشنایی نوجوانان با این دستاورد‌ها تاثیر زیادی در فکر و عقیده آن‌ها می‌گذارد. 

امام جمعه موقت بافق با اشاره به  برخی از مطالبات مردم شهرستان گفت: از مسئولین خواهشمندیم نیاز‌های مردم را بررسی و آن‌ها اولویت بندی و مرتفع کنند. 

 او تصریح کرد: چند مورد از مشکلات مردم، گرانی اجناس، بوی نامطبوع فاضلاب شهری در خیابان ها، مدارس فرسوده، کمبود نیرو‌های انسانی در نهاد‌ها و... است که باید پیگیری شود. 

حجت‌الاسلام هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشدید فعالیت های اسلام هراسی و اسلام ستیزی توسط دشمنان، گفت:  با این وجود،  در ۲۰ سال گذشته به قدرت اسلام افزوده شده است. 

او ادامه داد: قرآن را آتش میزنند، زیرا کتاب معرفت است و ظلم ستیزی است و نسبت به ظلم و مظلوم حاکمیت می‌کند. 

امام جمعه موقت بافق همچنین با اشاره به رشادت‌های مردم فلسطین گفت: اسرائیل به عنوان غده‌ی سرطانی است و ما میتونیم با دستان جوانان غیور فلسطین این غده را ریشه کن کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار